2011 m. birželio 18 d., šeštadienis

Maistas

Kad jūs žinotumėt kaip aš pasiilgau lietuviško maisto!!! Čia labai daug ko neįmanoma gauti, tai reikia pasitelkti fantaziją, norint pasigaminti kažką bent kiek panašaus. Prieš išvykstant labiausiai jaudinausi dėl mėsos, bet panašu, kad aš čia jos valgau net daugiau nei Lietuvoj. Nors, aišku, rūkytų kumpelių, dešros ar kažko panašaus turbūt nereikia tikėtis rasti, bet žalios mėsos čia pasirinkimas visai didelis. Tikroji problema yra pieno produktai. Grietinė, kefyras, varškė, sūris. Kol kas jų čia užmatyti neteko. Greičiausiai ir neteks. Na taip, fermentinio ir lydyto sūrio čia yra, tik jis nežmoniškai brangus, o jei pigesnis, tai jau ne sūris, o sūrio gaminys, Tie, neskanūs, pas mus kur po 13-15lt/kg būna.  Iš pradžių negalėjau valgyti, bet dabar pripratau ir visai normalu atrodo. Tik lydant gerokai pakaitint reikia, nes kitaip nieko nesigaus.

Praeitą savaitę teko pabuvoti braziliškam restorane. Niekaip negalėjau atsidžiaugti gavus užragauti marinuotų burokėlių ir agurkėlių!! Burokėlių čia niekur nerandu. Sakė, kad viename dideliame Nagojos supermarketo rūsyje turėtų būti. Man taip pasisekė, kad po tuo restoranu buvo brazilų parduotuvė ir jie turėjo burokėlių. Nusipirkau tris už 9lt. jau kaip virsiu barsčius!!! žiauriai šaltibarščių noriu, bet.... kefyro tai nėr. Jei kas žinot kaip jį pasigaminti galima, būtinai pasidalinkit ir su manim! Varškę jau išmokau pasidaryt (^_^)v čia įrodymai

Iš litro pieno išėjo kumščio dydžio varškės rutuliukas 
Apie Raugintus agurkus ir svajoju. Bet krapų nėra. Nors daržai, visur panašūs į lietuviškus, bet krapų neteko matyt. Bandysiu dar į vieną turgelį nueiti jų paieškoti. Gal patarimų kaip kitaip užraugti juos? Tik su druska bus turbūt per prėska ir nieko nesigaus, ne? Na, bent vyšnių lapų turiu kiek širdis geidžia ^_^)

Ir pabaigai, mano šiandienos šedevras - virtieniai! Aš mėmė tik pradėjus gamint suvokiau, kad miltų turimų neužteks, tai teko su tempuros miltais maišyti, bet gavosi gerai. Net kinė nustebinau, nes ji buvo įsitikinus, kad čia kiniškas patiekalas. Deja, deja... Spėju, juos visam pasaulyje valgo, tik gal kiek skirtingais būdais, įdarais.

kekeke kočėlas - alaus skardinė. Kirin 

Pusė to, ką priraičiau.
Taip, žinau nelabai gražūs nes su įdaro kiekiu vis susitvarkyti nepavykdavo -_-)"

Mano spirgučiai superiniai.

Šitas jogurtas taip puikiai valgosi vietoj grietinės!
Jei palaikau jį ne šaldytuve, kiek parūgsta ir sutirštėja.  

3 komentarai:

  1. eina sau net seilė varvėt pradėjo :D kažkaip net gėda pasidarė, kad aš pas save beveik nieko negaminu. o tu net agurkus raugt nori! ir varškę pasidarai!
    o su ta alaus skardine - kočėlu, žiauriai prajuokinai :DDDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pffff... KOkia cia geda! as tiesiog megstu gamint ir man nepatinka pusfabrikaciai visokie. Barake biski kaip i freake ziuri kartais, nes realiai man atrodo cia mazai kas gamina. Yra kas megsta, bet.... Dazno japono paklausus ar esi dares naie valgyt pats, turbut atsakytu - ne/pora kartu, bet nieko nemoku. NEt mano destytoja ~33m gal dbr ir sake nemoka gamint, nes su mama gyvena ir visad ji daro valgyt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Už kočėlą pliusas :DD ir šeip šaunuolė, gerai sukiesi iš padėties su maisto gaminimu :))

    AtsakytiPanaikinti

 
Blog Design by Ammupappa