2011 m. birželio 17 d., penktadienis

Blue Violet

Nagojos mados centru tikrai nepavadinsi, bet ir čia galima rasti šį bei tą įdomesnio. Turbūt man labiausiai patinkanti vieta apsipirkinėjimui - Oosu (大須). Tai toks lyg ir rajonėlis prekyviečių, kur gali rasti nemažai padėvėtų rūbų parduotuvių ir pan alternatyvaus stuff. Nors labai daug kas vežta iš Kinijos ir kokybe nepasižymi. Todėl reiktu pagalvot prieš perkant. (Nors čia gal labiau batams būdinga.) Kol kas dar neištyrinėjau visų parduotuvyčių ir kaskart atrandu kažką naują. Bet, tiesa pasakius, man buvo šokas bandant apsipirkti. Maniau, kad bent kažkiek suprantu Japonijos madas. Bet.... Parduotuvių asortimentas man labiau primena mūsų skudurynų 'Viskas už 1LT" skyrių, nei normalių parduotuvių siūlomas prekes. Pilna visokiu chalatu ir suknių, kurios primena bobučių spintas. Tokios gėlėtos. Gaila, neturiu nufotografavus. Prižadu įdėti vėliau. Bet esmė ta, kad pagalvoję apie LT padevėtuose niekieno neperkamas suknias ar marškinius po kelis litus, turėtumėt suprast apie ką aš kalbu. Žodžiu, šito aš niekaip nesuprantu ir man kerta per smegenis pagalvojus kaip pigiai visa tai galima gauti Lietuvoj. Gal jau pradėt sukti verslo idėja? wwww




O atradus VIOLET BLUE, taaaaip krykštavau. Pirmą kartą ten apsilankius, buvau euforijoj. Tai palyginus maža parduotuvėle, kur gali rasti visų žymiausių visual kei firmų rūbus.(nuotraukoj, stende sąrašas) Kadangi viskas dėvėta - įperkama ir net, palyginus, ganėtinai pigu. Pusė asortimento skirta lolitoms, tai į tą pusę aš stengiuosi neiti. www Lauke pastatyti pigiausi rūbai. Taip, taip, Gintarė iš čia pagrinde ir perka. Jie prekes atnaujina praktiškai kasdien, todėl kaskart apsilankius, ką nors išsirenku. Stengiuosi pirkti tai, kas nebūtų per daug iššaukiama, nes vis tik ir taip gaunu daug dėmesio. Nereikia persistengti. Beje, čia smagu būti net jei ir nieko neperki. visad labai džiugina,kad gali garsiai klausyti Dirų, Gazikų ar Hyde. Garsi muzika... Jos cia man ir labai trūksta. O dar mano Zenius vakar pasimirė T_T)

Pristatau jums savo grobį. Ir iš karto atsiprašau už aplinką. Normalų veidrodį turim tik skalbykloj (*^_^*)


Algonquins megztinis ~ 100lt
Tympos ir Marškinėliai. Viso 30LT
Peace Now marškinėliai ~8lt
Sex pot Revange piniginė ~15lt
Nuorodos:
Ossu parduotuvių sąrašas

Kaip nusigauti į Ossu iš Chubu:

7 komentarai:

  1. labai naudingas atradimas. jei pateksiu į Nagoją, žinosiu kur apsipirkinėti. tik man vis baisu, kad kai ten nuvažiuosiu, nerasiu savo dydžio rūbų.. aš per aukšta ir per stora jp rūbam -.-

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėl dydžiu nesijaudink! Japonai mėgsta dėvėti per didelius rūbus, be to nėr jie jau tokie maži kaip atrodo. Yra skruzdeliukų, bet super gigantu ir esu mačius. Man pačiai yra problema dėl rūbų, nes padėvėtuose, kaip ir LT, dauguma per dideli. Vienintelė tikra problema - batai. Bet ir tai jei ne basutės, gali bandyt vyriškuose pirkt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Eina sau kaip fainai! <3 Man to megztinio kapishonas patinka =) Cruc, LOL tas geltonas face'as ;DDDD *ROFLS*

    AtsakytiPanaikinti
  4. blemba gerai atrodysiu.. užsienietė mergina vyrų skyriui batus renkasi... :DDDD bet teks... xDDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gal cia tik tam turguj taip. Gal geru firmu pardese kitaip nzn.. Bet cia 38-39 kazkas paskutiniai dydziai. Ir cia nieko keista. Kai kurios japones ir vyru skyriuj perka. Sake dbr biski padidejo gal batai, nes dbr randa, bet anksciau visad is vyru pirkdavo.

    AtsakytiPanaikinti
  6. blemba reik kūdintis.. bet kaaaaip? aš jau ir taip nieko nevalgau. vieną kartą į dieną ką nors pakapstau su šakute, ir tai paranojoj, kad man bevalgant akyse lašiakai auga :( norėčiau būt kaip tu :/ beje kaip tavo situacija su svoriu, atvykus į Jp? priaugai, numetei, nepasikeitė?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Del svorio, tai man jis siaubingai svyruoja. Pradzioj numeciau kokius 3kg, o dbr tiek pat ir net daugiau priaugau. Kiti studentai sake, kad cia panos beveik visad priauga, o bernai numeta. Nzn bet bent jau as kaltinu valgyklos maista. Nes jie apsoliuciai viska i tokia panasia i dziuveseliu tesla volioja. Bet taip viska! Net is riekutes kumpelio padaro kepsni, tai zinai.. Nu ir aisku, japonu uzkamdziai... Jie yra toookie skanus!! O dar is nuobodulio ir nostalgijos kartais alus isgeriamas. Jis tikras pilbuko augintojas. Zodziu me neprisiziuri, bet pasizadu susiimti, nes blogai baigsis.

    AtsakytiPanaikinti

 
Blog Design by Ammupappa