2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis

#12

Vakar pirmą kartą nuėjau į koncertą. Atvažiuodama planavau apsilankyti ONE OK ROCK live, bet, deja, nepavyko gauti bilietų, kurie buvo išpirkti greičiau nei per pusdienį, o aš, kaip tyčia, turėjau važiuoti į Nagojos pilį >_<)

Antradienį valgėm pietus su pora japonų ir taip išėjo kalba, kad Anthony conversation partner (pašnekesių partneris(?)), yra vienos grupės bosistas. O dar kaip tik ir koncertas šeštadienį numatytas buvo. Po mano klykavimu カッコイイ、聞いてみたい, gavau pakvietimą į koncertą, nes šiaip realiai kaži ar būčiau važiavus. Kaip visai neaiškių grupių mokėti ~70lt, sakyčiau - brangu.

Aišku aš sugebėjau visai pamiršti, kad ta dieną dar kažkokiam kitam tarptautiniam renginy Nagojoj turiu dalyvauti. Bet nieko, pavyko nusiplauti, o ir renginys žiauriai nuobodus buvo.

Gintarė aišku nesusivokė, kad reiktu pasidomėt į kokį koncertą einą, nes kažkaip viskas buvo taip idomu ir smagu. Tikrai žiauriai laukiau konco.

Nuvariau ten ir kol laukiau ateinant Kouji-san, kuris turėjo mane ir įvest,  tai dar su viena japone pašnekėjau, kuri pasirodo irgi iš Chubu. Per Satou-san fashion bloga mane žinojo, nors aš jos nesu mačius. Dar belaukiant, spirgėjau kaip reikalas, nes labai įdomūs žmogai pradėjo rinktis. Bet Kouji-san grupė turėjo grot pirmi ir jam reikėjo eit ruoštis, tai teko į vidų traukt. Salė siaubingai maža pasirodė iš pradžių, bet kažkokiu būdu ten sutilpo ganėtinai daug žmoniu. kas esat buvę Musėj, sakyčiau, vietos panašiai kaip jų toj salėj su stalais.
Įėjus gavau štai tokį pluoštą lankstinukų. Kas juokingiausia, kad dauguma renginių jau buvo, bet juos vistiek dalina ^__^) 
Kouji-san grupė buvo juokinga. Šiaip jie visai gerai iš pirmo žvilgsnio varė ir dėl muzikos neturiu priekaištu, bet vokalistas... Nu šauk briedi! jis visa grupės vaizdą gadina. Gaila, nenufotkinau, bet tik pradėjus jiems grot vis galvojau,kur aš tai jau mačiau. Tada atsiminiau, kad jis to pagrindinio veikėjo iš School of rock kopija. Net iš išvaizdos siaubingai panašūs - žemi, stori ir gauruoti.
Vienaip ar kitaip buvo įdomu, nes tikrai atlikėjai ant scenos visai kiti žmonės atrodo nei šiaip bendraujant. Manau ir mano nuomonė apie Kouji-san kiek pasikeitė wwww


Po jų sekė man viena labiausiai patikusių grupių - Goonies never say die!!  
Jie kažkaip pagyvino ir įaudrino žiūrovus. Tokie linksmučiai. Daug šnekėjo, bet ir smagiai varė tikrai. Video iš ankstesnio pasirodymo. P.S. neklauskit manęs, kas bosistui ant veido. I have no idea!


Po jų ėjo keletą į vieną susiliejusių grupių, bet pamenu, kad viena buvo ypač žiauri. Vokalistas nusiklykė ir vis įsiraudavo į minią, raitės ant grindų ir pan. Nu žodžiu ale aš kietas, bet iš tikrųjų... Prailgo jų pasirodymas labai.

Prieš tai video, jei žiūrėjot, matėt kokia mėsmalė žiūrovų vietoj.. Buvo taaaaip baisu! Ačiū Dievui aš buvau prie pat sienos ir pasilipus ant minkštasuolio, tai buvo ganėtinai saugi pozicija, nors vieną kartą ant manęs sėdinčios krūva užgriuvo, kai neatlaikė ant rankų užšokusio bachūro. Bet nieko spėjau galvą rankom užsidengt, tai nieko nejutau. Nekenčiu savo fotiko tokiomis akimirkomis, bet galit pabandyti pažiūrėti, ką man pavyko įamžint. Gal daugmaž išeis įsivaizduoti kas ten vyko. Buvau pakraupus, išsigandus, bet kartu ir sužavėta. Beje, tas metabo vokalistas toooks baisus. kol kitos grupės grojo visad taškės minioj. Nevaldoma masė skrieja į žmones.... tuo viskas ir pasakyta.


Paskutinė grupė, Arise In Stability, buvo kiečiausia! Bet galas konco, visad taip būna. Kai jie užlipo ant scenos iškart pasijuto,kad kitas lygis. Bet aš kažkokia sugadinta. Nežinau kodėl puse jų pasirodymo galvojau, kad man vokalistas į Kyo panašus. Ypač kai riaumoja.

ĮSPĖJIMAS! Jautrių nervų žiūrovai, nejunkite video. Brutalios scenos ir sunki muzika....


Šita jų daina nereali!! Sunku nusakyt, ką jaučiau, kai ją grojo, bet turbūt geriausiai apibrėžiantis žodis - 幸せ!

Kalbant apie pačią koncerto atmosferą, buvo keista, nes atrodė jog visi vieni kitus pažįsta ir, jog puse žiūrovų yra kitų grupių nariai. Buvo įdomu, kad dažnai kas net pagrobdavo mikrafą ir tiesiog padainuodavo partiją už vokalistą. Gal pastebėjot prieš tai buvusiam video.

Siek tiek fangirl'izmo. Puse konco prie manes belekiek kietas japonas prastovėjo. Ir kaip mes susipažinom.. Aš mėmė nemačiau vieno gitaristo, tai tiek lenkiausi į priekį, kad sugebėjau galva atsitrenkt į jį. Na, bet vėliau man atsilygino, užlipdamas ant kojos. Neesmė, kad aš nieko nejaučiau, bet per viena pertrauka taip sėdim vienas šalia kito ir me vis mąsto, ką čia pasakius, nes mano draugai kažkur nusiplovę, o man knieti pašnekėt. Kai jau tik žiojaus klaust ar dažnai į tokius koncus vaikšto, sugalvojo atsiprašyt už tai. XDD
Gaila, kad norm pašnekėt nesigavo labai, nes nieeeko neįmanoma girdėt buvo, kadangi mes praktiškai koks metras nuo kolonėlių sėdėjom. Aišku mixi kontaktais apsikeitėm. wwww


Pasirodo jis ir grupei priklauso. Vokalistas.Iš to, ką turi į youtube sudėję, tai turbūt šita daina labiausiai patiko. Nors pats sakė, kad čia ne pats geriausias jų pasirodymas buvo.  Ir keista, bet dabar žyyyymiai geriau atrodė. Nusikirpęs, šukuoseną pasidaręs, fainai apsirengęs. Žodžiu kažkodėl ne scenoj geresnį įvaizdį turi.
Official Web site http://01.mbsp.jp/Resurrection  MySpac http://home.myspace.com/RESUR666RECTION 





Po koncerto kažkokiom praplautom smegenim tam vakarui likau. Grįžtant sugebėjau į ne į ta pusę važiuojantį traukinį įsėst, išlipt ne ten kur reikia (nu aišku, juk jis ne į ta pusę važiuoja), įsėst į ta patį traukinį ir dasimušt praktiškai iki paskutinės stotelės, kai supratau, jog vis tik ne ten važiuoju. Kiek išsigandus buvau ar dar važiuos traukiniai, nes apie vidurnakty buvo, o mūsų stotelė kiek užkampyje, bet nieko beveik iki pirmos valandos jie kursuoja, tai suspėjau.

Tikuos greit vėl į kokį live, kas užkvies! 楽しみ!

9 komentarai:

  1. O tie Resurrection visai neblogi :D ale aš įsivaizduoju kokia tu ten visiems egzotika tokiuose visiškai underground'iniuose koncuose. ech.. mano svajones pildai :D beje, kas ten per grupė tam lankstinuke viršuj labiau po kaire? ten, kur per vidurį blondinas? nesuskaitau >.<

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oho, tavo video tai ypač matosi kaip chebra ten trankosi, net keista. Ir jaučiu šiek tiek pavojinga :) O dainos tai tikrai neblogos įdėtos, jaučiu būtų buvę smagu ten pabūti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Bossu, kad as nematau jokio blondino, bet jei paciam kampe kairei, tai Arise In Stability. Po jais eina schrei of god. As turiu ta lankstinuka, tai jei nori galeciau pafotkint, nors pavadinimai pasididinus pav. daugiau maziau matos lyg.

    Man dbr tokia geda, kad kai mane pristate Arise In Stability vokalistui buvau kazkokia transo busenoj po konco, labai sunkiai girdejau, nes ausys uzgulusios, tai sugebejau ismekent tik, kad jie kieti ir buvo labai smagu atvaryt i konca. jauciuos praradus idomu pokalbi..

    kekekek... Kazkodel visai smagu girdet, kad Resurrection patiko. Jie nori i uzsieni traukt, bet nzn..

    Kai ten buvau, tai buvo smagu, bet kartu toks wtf cia vyksta, bet dbr kai prisimenu tai wooooo... Pati juk ir sakiau,kad zettai i koki underground konca nueisiu. Now it's done.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Andriau, ne kiek pavojinga, bet smarkiai pavojinga. Vienas jau su gipsine koja buvo. nenustebciau, jog cia sito pasismaginimo padarinys. Bet tai jam netrukde belekaip issiduot.

    P.S. Dainos grazios? oho! nesitikejau. Nemaniau,kad tu tokia muzika klausai....

    AtsakytiPanaikinti
  5. http://imageshack.us/photo/my-images/171/p5221262.jpg/

    šitie va :>

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man tai labiausiai jų taškymąsis įstrigo. Čia japonniškas boginimasis :D šeip toks jausmas, kad jiems ten ne pasitaškyti, o kam nors užvažiuoti :D man įdomu, kas būtų, jei taip gotai as mus su pakaustytais kerzais spardytųsi į šonus, ir rankom su spygliais mosikuotųsi :D aukų išvengti būtų neįmanoma :DD

    AtsakytiPanaikinti
  7. Bossu, a tu apie tuos lankstinukus snekejai. Ten klubo renginiu reklama ir daug grupiu prirasyta,todel nesu tikra, bet man rodos, kad 'Half-Life'.

    ■オフィシャルHP
    http://half-life.jp/
    ■myspace
    http://www.myspace.com/halflifejp

    AtsakytiPanaikinti
  8. dėėėėėkui!!!! ♥♥♥

    AtsakytiPanaikinti
  9. ziauriai jega! As ir noriuuuuuu~~~~~^_^
    Ir ziauriai faina,kad kontktais apsikeicciat! tai yra sansas susitikt vel ar gal uzkvies aks i konca! ^^

    AtsakytiPanaikinti

 
Blog Design by Ammupappa